Framtidsdrömmar?

17 år. Är det inte dags att börja fundera på vad jag vill bli? Vad  kommer jag  göra om 5 år? Vart bor jag? Lever jag som singel eller kanske i ett förhållande eller kanske till och med förlovad?  Och framför allt vad jobbar jag med? Svåra frågor som jag helt fullt ut inte kan svara på. Mitt namn är Jennifer Gustafson och jag går andra året på gymnasiet. En estet linje med inriktning musik.

Haha början på mitt svenska arbete. Vad tror ni, verkar det bra?
Egentligen slutade hjärna funka helt. Allt som cirkulerar i min hjärna är : Vad vill jag egentligen bli?!?
Svår fråga det där. Puss

Kommentarer
Postat av: Elina

Låter bra det där! :) allt bra med dig idag? :D Kram

2011-08-23 @ 16:58:40
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0