Hälsa till satan, vi hörs!

Hejsan bloggisen.
Om jag får medge det själv har jag inte orkat blogga förns nu ikväll. Har varit helt slut efter dessa tre skoldagar. Idag kollade vi på den dära mozart filmen, tre timmar lång + kramp i röven. Jag dissar det totalt alltså. Fy! Dessutom har jag redan sett den 2-3 gånger innan. När jag gick i musikklassen. Annars gick det la hyfsat fort. Kom hem typ kvart över fem! Bussen vart sen..
Åt lite granna och tog en kopp kaffe med min typ gudmor..min systers egentligen men det har typ blivigt som min med. :D Nu ikväll städade jag färdigt mitt rum. Äääääntligeeeen var det fixat. Hahah. Hmm :-)

Hugs&Kisses!



Hälsa till satan vi hörs. Haha sä jävla rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0