to the left

Igår kväll hade jag det jätte trevligt och mysigt. Käkade tacos med fina vänner och kollade på en jätte bra film. Bad teacher hette den som jag kan ana att ni har hört talats om. Tack för gårdagen säger jag bara! :)

Vaknade för en dryg timme sedan och är helt slut verkligen. Knepigt men men nu är det dags att sätta igång! Dagen kommer bestå av tvätt, städning &träning. Ska försöka hinna ut en sväng i det fina vädret ochså. Ikväll tror jag vi ska grilla, isf kommer det bli väldigt gott. Som jag saknat grillandet. Mums!
Ska slöa lite till framför datan sen är det bumms upp och sätta igång. Ha en fin dag i det fina vädret! :-)



Mina goa vänner, en riktigt slappar kväll! + emmas söta lillebror som bara syntes till vid maten.
Åh som jag älskar er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0