Jobbig dag!

God kväll på er!
Har varit en otroligt jobbig dag idag. Mycket känslor och minnen. Morfar fick det finaste avskedet. Gud vad jag saknar honom!!!! Samtidigt som jag inte förstår att han är borta. Många många kramar till min Mamma som är så underbar och stark. & Många kramar till Pappa<3
Finns egentligen inte så mycket mer att säga.

Morfar,
Minnena med dig är oslagbara.
Träffade dig varje dag i flera år.
Underbara morfar. Minns alla gånger vi badade på Nordkroken.
Eller hur många gånger du och jag och josefine satt på din och mormors balkong och gissade bilmärken.
Minns när du var med oss på ullared trots att du var 80 år. Eller när vi var på marknad i Hjo.
Bästa morfar. Jag saknar dig. Den klaraste stjärnan på hela himelen.
I mitt hjärta & i mina tankar kommer du alltid finnas kvar.

Vila i frid♥ / Ditt yngsta barnbarn, FiaLotta - (Jenna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0