New in o lite så ifrån Ullared!

Hejsan babies!
Jätte ledsen för dålig update. I torsdags när vi var i ullared hade vi det jätte trevligt! Men på vägen hem stannade våran bil, ungefär utanför NOL. As jobbigt satt där aslänge! Tillslut kom Pappas kusin och hjälpte oss.

Igår sov jag jätte jätte länge! När jag vaknade ringde dea. Drog till henne en sväng och tjötade med massa. Sedan drog vi ner till RIX FM festivalen och kollade bl.a på Tove, Chrisitan Wals, Erik Amarillo, Och något party band. Hann lyssna lite på erik segerstedt oxå! Efter det drog vi hem till miranda och hade tjejkväll och firade kicki. Jätte mysigt var det. Ha en bra dag alla, för det ska jag :) P.U.S.S


massa småskit

sweet underwear

2 st mag t-shirts

3 par asgoa shorts

as stor mega gosig t-shirt haha

+ en klänning och massa annat skit jag inte orkade ta kort på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0