Torsdag den 14:onde JULI

Hejsan goingar! Kom hem rätt sent igår + att jag hade mega huvudvärken därav ingen uppdatering. Men filmen var riktigt grym igår! Känns otroligt konstigt och ledsammt att det var den sista harry potter filmen ever. Det suger faktiskt lite!Tänker inte avslöja några detaljer här i bloggen, det kan ju trots allt finnas folk som vill men inte har sett den! Ni som har sett den...TYCKTE NI DEN VAR BRA??

Om några timmar beger jag, min syster & min Pappa till Ullared för lite shopping av kläder och lite annan skit såhär innan spanien. Ska bli jätte kul verkligen! Kanske slänger in ett inlägg innan jag åker, men bara kanske.
Ha en riktigt fin dag.


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv:Jaha vad konstigt att jag inte sett den där :)kollade lixom deras hemsida bara för några dagar sen :)

2011-07-14 @ 23:11:19
URL: http://juliaolssonstrom.myshowroom.se
Postat av: H

Bra blogg!

2011-07-16 @ 12:12:03
URL: http://tessohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0