1 dag kvar . . .

Hejsan!

Har nyss käkar frulle. Sitter och spelar gitarr och det öser ner regn, ute asso. Igår hade jag det jätte mysigt med kicki och Linda. Dock var bussresan hem vid halv ett inte lika rolig. Det var ungefär fyra extra 600. Först går det på en gammal kille som alltid brukar stirra och ha sig på yngre tjejer. Har sett han förut på bussen. Sen blev bussen as full! Gubben som satt framför mig luktade så illa att jag knappt kunde andas och bruden bakom mig var så jävla full att hon spydde. Go blandning JAO :s. Kom iaf hem runt ett sisådär. Idag ska man på't igen. Oskar Linnros och efter det fyverkerier. Får dock skjuts hem av Jimmy syrrans kompis eller va man ska kalla de :D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0