Det finns fan idioter till allt.

Hej! Måste bara börja detta inlägg med att säga att jag är så jävla trött på fucking idioter. Nu ikväll när jag skulle åka hem ifrån linda satt jag på torget och väntade på min buss. Helt tomt var det självklart och ännu mer självklart så kommer det en bil som vevar ner rutan. I bilen sitter tre män i 40-50 års åldern som vill att jag ska åka med dom och dom börjar ropa och ha sig som fan. Där sitter man helt själv och hjälplös. Har som en dålig vana att jag spottar (gör det jämt). Tydligen tog den ena idioten jävligt illa upp när jag gjorde de så han öppnade dörren och skriker as surt "spottar du på oss eller", "vem fan tror du att du är", "passa dig för att spotta på mig". Jag satt kvar med en klump i halsen och bad till gud att han inte skulle kliva ur och gå emot mig. I rättan tid kommer Felicia springandes bakom mig och säger att jag får åka med dom hem. Tackar gud för det.
Men sen undrar jag vafan det är för jävla idioter som sätter upp en käft mot en tjej som sitter ensam och är 16 bast? Där av min rubrik för det finns fan idioter till allt. Nog om det nu är jag ju hemma och är i säkerhet. Men dom jävlarna borde sättas innanför galler.
Kvällen i övrigt har varit mysig. Suttit hemma hos linda och kollat på film som vi hyrde. Dock va filmen inte jätte bra. Men vi har konstaterat att den va go och sova till (kicki stensomnade) :) haha!
Var ute och fotade lite och sen drog jag! Imorgon vet jag inte vad som händer än. Det beror på :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

sv; Tack detsamma! Klicka på länkarna så kommer du direkt till klänningarna. Kramis! :)

2011-06-26 @ 00:47:41
URL: http://idalix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0