Grattis på 18 års dagen 1år och en månad i förskott! Kristin Andersson!

Hejsan! Det har hänt väldigt mycket det senaste. Både bra och dåliga saker, därför har jag inte uppdaterat.
Men anledningen till att jag uppdaterar nu är inte för att ta igen allting som har hänt i mitt liv undertiden utan för att ge min älskling kristin andersson sin artonårspresent i förskott.
Så grattis i förskott! Planera ingenting den 16/12 - 2012 för då sitter du och jag på ett flyg påväg ner till Afrika!
Härmed får du en resa av mig till Egypten, SunFamily Siva Grand Beach, Hurghada. All inclusive är det oxå.
Grattis Grattis Grattis! :D






Kommentarer
Postat av: K

MEN LILLA GUMMAN, DU ÄR JU GAAAAALEN! Du ska ju bjuda din syster!!!! :D<3<3

2011-06-17 @ 11:27:05
URL: http://kristins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0