Kristin Daniella Andersson♥



Innan du läser detta kicki, vill jag att du sätter på Big in Japan med Ane Brun. Den är så fin och speciell. Som vi.



En äkta vän. Dig kan jag prata med. Gråta med. Lyssna på. Med dig kan jag samla kraft. Bråka. Skratta. Busa. Dig kan jag lita på. Dig känner jag mig trygg med. Med dig har jag roligt. Jag älskar dig. Du är som en andra halva. Du har blivit precis som en syster för mig. Är du ledsen är jag. Skrattar du skrattar jag. Tillsammans är vi oslagbara. Som svampbob & patrik. Som Supersnällasilversara och stålhenrik. Du och jag. Idag, imorgon & Föralltid. Min bästa vän. Min finaste.
Mig kan du prata med. På dig lyssnar jag när du pratar. Jag får dig att skratta, det låter själviskt, men jag vet att jag gör det. Vi skrattar tillsammans. Vi gör nästan allt tillsammans. Och så vill jag ha det. Utan dig är allt tomt. Allt känns ensamt. Konstigt. Vi är Luftens hjältar och markens stjärnor, ingenting får oss att sluta lysa och ingen kan ta ifrån oss våra vingar. Ingen på hela jorden kan ersätta dig. Du är en i min familj, du är en med oss. Hoppas du inser hur mycket jag tycker om dig. Vi kommer ta spanien med storm. Båda fötterna på jorden, jag står här jag står i dag. Och vart jag än i världen vänder. Står jag kvar vid din sida.
Mitt hjärta är inte det samma utan dig. Så lämna mig aldrig kicki.
Jag avgudar dig. DU är bäst!
/ Bara din Jenana, the cleaner.


<3


Kommentarer
Postat av: K

Jennifer... Svaret blir för långt så det får du läsa på min blogg! Kisses!!

2011-06-23 @ 01:38:52
URL: http://kristins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0