You and I

Go kväll på er! Idag blev det lite kvälls bloggning. Det funkar det oxå. Har varit lite av en skit dag, pretty much. Har fått ett stämplat IG i engelska rätt i fejset. Jag som kämpat. Attans! Nya tag på sommarskolan. Vet inte om jag har fått G på matten, för the idiotas har tappat bort andra delen av mitt Np. Smarties. Tänker kräva att dom sätter godkänt på mig om dom inte hittar det. Imorgon ska jag klippa mig. ÄNTLIGEN. Ska bli så himmlans gott. Kanske en fika med  Cathrine, och hämta syrrans student plakat. Senare på eftermiddagen ska jag möta min going kicki. Rätt bra fredag. Nu ska jag gå och sova. Är riktigt trött.
Godnatt.


Det är sjukt illa att jag håller mitt hår. usch åh fy. Men men, nu vet ni ungefär hur jag ser ut oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0